Acest site a fost creat în cu ajutorul platformei WebWave
Creează Site-uri Web si Magazine Online cu ajutorul platformei WebWave ! Alege unul dintre șabloanele deja optimizate pentru dispozitivele mobile și modifică-l după propriile necesități sau începe cu o pagina curată.
Scrie-ne pe chat
De luni până vineri, de la 9:00 până la 17:00
Urmărește-ne pe:
Programul WebWave.
Prețuri.
Materiale.
Companie.
Nu ai reușit să găsești soluția?
Conținut:
RWD (eng. Responsive Web Design) - o tehnologie care permite proiectarea site-urilor care se ajustează automat la ecrane de diferite dimensiuni.
Site-ul responsiv se deosebește de un site mobil prin faptul că site-ul responsiv este doar un singur site - ceea ce înseamnă că conține același conținut, accesibil de pe toate dispozitivele.
Site-ul mobil reprezintă un site diferit de site-ul pentru desktop. Cu alte cuvinte site-ul mobil este un alt site care poate avea un conținut diferit decât site-ul de pe desktop. Aceasta înseamnă că utilizatorii pot avea acces la conținut diferit în dependență de dispozitivul pe care îl folosește.
ATENȚIE: Compania Google recomandă folosirea site-urilor responsive și avantajează poziția acestor site-uri în rezultatele căutărilor deoarece consideră că utilizatorii trebuie să aibă acces la același conținut independent de dispozitivul pe care îl folosesc.
Administrarea simplă a conținutului de pe site. În cazul site-ului responsiv este necesar să administrăm un singur site și nu două ca în cazul folosirii versiunilor mobile ale site-urilor.
În cazul site-urilor responsive aranjarea conținutului este ajustat la câteva moduri. În cazul platformei WebWave este vorba de 4 moduri: Desktop, Tabletă, Smartphone orizontal și Smartphone vertical. În cazul site-urilor mobile avem de fapt doar 2 moduri: 1- site-ul pentru desktop, site-ul original, și 2- site-ul mobil.
Aceeași adresă URL. Atunci când expediezi o adresă URL către un site responsiv, destinatarul nu va avea dificultăți să acceseze conținutul de pe adresa dată, independent de dispozitivul pe care îl folosește. În cazul site-urilor mobile avem de a face cu 2 site-uri care au 2 adrese URL diferite. De obicei, site-urile mobile au o adresă de subdomeniu m.domeniu-site.ro sau mobile.domeniu-site.ro.
Datorită site-urilor mobile este evitată problema dublării conținutului care este penalizată sever de către algoritmii Google.
Simplificarea conectării site-ului la sistemele de analiză: Google Analytics, Google Search Console. Existența unui site și nu a 2 site-uri face mult mai simplă conectarea codurilor și folosirea datelor acumulate.
După cum am menționat mai sus, Google comunică în mod direct că avantajează site-urile responsive în cadrul rezultatelor căutărilor.
Versiunile mobile ale site-urilor, pot fi implementate mult mai repede.
Optimizarea vitezei de încărcarea site-urilor mobile este mult mai simplă decât în cazul site-urilor responsive.
Este mult mai simplu să creezi o navigare și un conținut separat pentru versiunea site-ului accesate de pe smartphone. Deși acest lucru este posibil și pentru site-urile responsive.
Deși site-urile mobile pot fi implementate mai ușor, administrarea lor ulterioară este mult mai complicată, costisitoare și poate genera dificultăți majore pentru realizarea scopului site-ului. Mai exact este vorba despre dificultăți în optimizarea SEO a site-ului și influența negativă asupra experienței utilizatorilor la accesarea site-ului de pe diferite dispozitive, fapt care reduce capacitatea site-ului de a promova un brand, o companie sau niște produse.
Recomandăm folosirea tehnologiei site-urilor responsive.
Nu ai reușit sa găsești răspunsul dorit ?
Scrie-ne pe sesiunea de Chat sau trimite-ne un email către contact@webwave.ro
Dacă ai nevoie de anumite funcții noi, scrie-ne pe grupul comunității WebWave.