Nu ai reușit sa găsești răspunsul dorit ?
Scrie-ne pe sesiunea de Chat sau trimite-ne un email către contact@webwave.ro
Dacă ai nevoie de anumite funcții noi, scrie-ne pe grupul comunității WebWave.
Setări ale magazinului:
Pentru a merge la setările magazinului, treceți peste fila "Magazin online" situată în bara din stânga sus, apoi faceți clic pe "Setările magazinului online".
Puteți seta una dintre numeroasele valute din magazin sau puteți adăuga una proprie folosind funcția "other" (alta) din lista derulantă:
Setați un TVA implicit pentru toate produsele dumneavoastră. Rata standard (19%) se aplică tuturor produselor și serviciilor, cu excepția celor care sunt fie scutite, fie supuse unei rate reduse de 8%, 5% sau 0%.
Dacă emiteți o factură cu TVA, bifați opțiunea "Emit facturi de TVA".
În mod implicit, comenzile sunt trimise la adresa de e-mail a proprietarului site-ului, în timp ce noi putem schimba cu ușurință adresa de e-mail care va fi utilizată pentru procesarea comenzilor.
1. Adăugați termenii și condițiile magazinului la magazinul dvs. pentru a vă informa clienții cu privire la regulile din timpul achiziției, pentru a adăuga termenii/condițiile magazinului selectați opțiunea "Acceptarea termenilor și a condițiilor magazinului online", apoi faceți clic pe butonul "Adăugați termenii și condițiile".
2. Completați toate câmpurile în funcție de preferințele dumneavoastră.
Denumire - dați un nume termenilor și condițiilor dumneavoastră (vizibil doar în setările magazinului).
Text - acesta este conținutul afișat în al doilea pas al comenzii.
Obligatoriu - dacă bifați această opțiune, clientul nu va merge la rezumat dacă nu verifică conținutul termenilor și condițiilor magazinului în etapa a 2-a a comenzii.
Link către subpagină - în acest element se setează link-ul către subpagina cu termenii și condițiile magazinului nostru.
3. Faceți clic pe "Adaugă".
Exemplu:
Dacă vindeți produse mici la bucată, stabiliți o sumă minimă în coș, astfel încât clienții dvs. să nu poată plasa o comandă sub pragul de rentabilitate.
Avem posibilitatea de a conecta trei gateway-uri de plată la sistemul nostru - acestea ne permit să colectăm plăți prin diferite metode de plată - fiecare gateway de plată are diferite metode de plată.
Pentru a începe să colectați plățile pentru produse prin intermediul gateway-urilor, apăsați "Adăugați o metodă de plată". Selectați o metodă de plată din lista derulantă:
Atenție! Puteți integra gateway-urile de plată Stripe și Paypal
Alegerea unei opțiuni de expediere este un mare avantaj. Unii preferă un curier, alții automatele pentru colete, iar alții îl ridică personal de la magazin. Coșul de cumpărături WebWave vă permite să setați orice formă de livrare. În setările magazinului, mergeți la fila "Expediere", apoi faceți clic pe butonul "Adaugă".
Pentru a edita sau șterge o metodă de expediere, faceți clic pe cele trei puncte de lângă numele metodei, apoi faceți clic pe "Editează" sau "Șterge" - selectați opțiunea care vă interesează în acel moment.
Altă metodă - adăugați numele transportatorilor dvs. și lăsați clientul să îl aleagă pe cel potrivit.
Automate pentru colete - selectarea acestei funcții oferă o hartă a mașinilor de colete care sunt disponibile în locația dvs.
Electronic - la selectarea acestei funcții, formularul pentru comandă va fi schimbat, acest formular va fi format din "Detalii cumpărător", "Metoda de plată", "Detalii de contact".
Ridicare proprie - selectarea acestei opțiuni permite clientului să ridice produsul de la un magazin local.
1. Nume - dați un nume metodei dvs.
2. Preț brut - introduceți prețul brut al expedierii dumneavoastră.
3. Taxa TVA % - dați TVA pentru expedierea dumneavoastră.
4. Disponibilitate pentru plată - dați disponibilitatea pentru anumite plăți, există 3 opțiuni din care puteți alege:
5. Descriere - descriere opțională a metodei de expediere.
6. Verifică greutatea produsului - specificați greutatea minimă și greutatea maximă a produsului pentru o anumită metodă de expediere.
7. Posibilitatea de a expedia doar în anumite țări - selectați zona în care activați și activați expedierea produselor dvs. către anumite țări.
Adăugați un cod de reducere la coșul dumneavoastră pentru a încuraja clienții să cumpere, pentru a adăuga un cod de reducere mergeți la "Reduceri", apoi la "Adaugă codul de reducere".
Completați toate câmpurile în funcție de preferințele dumneavoastră.
1. Cod - scrieți numele codului dumneavoastră, pe care clienții îl vor introduce în al treilea pas al comenzii.
2. Reducere în % - scrieți valoarea procentuală a codului dumneavoastră.
3. Număr maxim de utilizări - opțional, adăugați valoarea numărului maxim de utilizări, valoarea standard este: "Nelimitat".
4. Expire date - setați perioada de valabilitate a codului dvs.
Încurajați-vă clienții să cumpere mai mult de pe site-ul dvs.
1. Bifați cursorul "Livrarea gratuită".
2. Introduceți prețul de la care este posibilă livrarea gratuită a produselor.
1. Culoarea titlurilor - modificați culoarea titlurilor magazinului dvs. online.
2. Culoarea fundalului titlurilor - schimbați culoarea fundalului pentru titluri.
3. Culoarea butonului - schimbați culoarea butonului de navigare.
4. Prezentare generală - previzualizați aspectul coșului de cumpărături după efectuarea modificărilor.
Pentru a adăuga un câmp suplimentar în formular, faceți clic pe butonul "Adăugați câmp", acestea vor permite clientului să adauge informații suplimentare la comandă.
1. Tipul de câmp - această setare vă permite să selectați dimensiunea câmpului afișat pentru plasarea informațiilor. Avem posibilitatea de a alege între două tipuri de câmp: Caseta de text - un rând și Caseta de text - mai multe rânduri.
2. Etichetă - numele câmpului, care este afișat ca titlu al câmpului text.
3. Obligatoriu - determină dacă câmpul trebuie completat sau nu.
Eticheta și câmpul vor fi vizibile sub adresa de e-mail în a doua etapă a comenzii "Detalii de contact".
Exemplu:
Puteți schimba cu ușurință etichetele pentru orice versiune lingvistică a coșului de cumpărături (și pentru versiunea EN). Pentru a adăuga etichete proprii, mergeți la fila "Personalizare", apoi faceți clic pe "Editează".
Următorul pas va fi editarea etichetelor individuale:
1. Căutați eticheta pe care doriți să o modificați.
2. Selectați eticheta pe care doriți să o modificați.
3. Text original - textul selectat pentru a fi modificat.
4. Traducere - traducerea dvs. a textului selectat.
Pentru a vă salva etichetele, faceți clic pe "Adaugă".
1. Informații vizibile la confirmarea comenzii de către client - În acest pas puteți scrie, introduce informații suplimentare atunci când clientul confirmă comanda. Aceste informații vor fi afișate în etapa a 3-a a comenzii.
Exemplu de informații:
2. Informații vizibile după o achiziție - În acest pas puteți mulțumi clientului pentru că a plasat o comandă în magazinul dumneavoastră.
Exemplu de informații:
3. Redirecționare după o achiziție reușită - redirecționați clientul dvs. după o achiziție reușită către orice subpagină de pe site-ul dvs., de asemenea, puteți alege să redirecționați către o altă pagină în altă limbă.
1. Mergeți la editarea site-ului dvs.
2. În bara din stânga sus găsiți fila „Magazin online”. Din lista derulantă mergeți la fila „Produse”.
3. După ce faceți clic pe fila „Produse”, se va afișa o listă cu produsele care există în prezent în magazinul nostru.
1. Motor de căutare a produselor - ne permite să căutăm cu ușurință un produs după nume.
2. Sortarea produselor - ne permite să filtrăm produsele după următoarele filtre:
3. Adăugați produs - un buton care permite din fila „Produse” să adăugați un alt produs în magazinul vostru.
4. Lista extinsă de variante - dacă produsul nostru are variante, acestea vor fi afișate și după ce se va da click pe pictograma săgeată.
5. Cantitate - este utilizat pentru a actualiza numărul de bucăți din stoc.
6. Editați - se utilizează pentru a edita produsele.
7. Editați aspectul - vă permite să editați aspectul paginii de produs.
8. Duplicare - duplică produsul (la duplicare, toate datele produsului vor fi duplicate).
9. Delete - acest buton vă permite să ștergeți un anumit produs.
10. Închide - vă permite să ieșiți din lista de produse.
Lista de comenzi WebWave este un instrument care vă permite să vă gestionați eficient comenzile în cadrul platformei online. Cu ajutorul acestei funcționalități, puteți monitoriza, organiza și procesa cu ușurință comenzile.
1. Mergeți la editarea paginii dvs.
2. Sub fila „Magazin online”, selectați butonul „Comenzi”.
Căutare:
Introduceți numărul comenzii pe care doriți să o găsiți. Numărul de comandă este primit prin e-mail, iar clientul îl primește și el.
Filtrare:
Stare setată:
1. Selectați ordinea în care doriți să modificați statutul.
2. selectați statusul pentru comenzile selectate, există 4 statusuri -„nouă”, „În desfășurare”, „efectuată” și „anulată”.
3. Faceți clic pe „Aplicați” pentru a salva setările.
Notă: Putem selecta mai multe comenzi și putem schimba statutul la nivel global.
Detalii despre comandă:
1. Faceți clic pe numărul comenzii din coloana „No.” sau pe pictograma de angrenaj din coloana „Action” (Acțiune).
2.În fereastra „Rezumat” (1) nou deschisă, aveți posibilitatea de a modifica „Starea plății” (2), „Starea comenzii” (3) și "rezumatul comenzii" (4).
3. Atunci când accesați fila „Detalii de expediere și plată” (1), veți primi informații despre detaliile de expediere, metoda de expediere și metoda de plată (2).
4. „Istoricul comenzii” - ne permite să verificăm procesul în conformitate cu procesul companiei. Pe „Fluxul procesului” afișat putem observa modificările aduse la starea comenzii (1) și putem adăuga propriile noastre comentarii/note (2).
Adăugați un produs.
1. Selectați butonul „Adaugă în coș” din bara de instrumente din partea stângă a constructorului.
2. Introduceți numele produsului, prețul, descrierea, miniatura, puteți, de asemenea, să trimiteți un mesaj după cumpărare. Când faceți clic pe mai multe opțiuni, puteți adăuga și gestiona variantele.
1. Selectați un buton, care este atribuit produsului.
2. În panoul de setări, accesați „Editează produsul".
Modificați stilul butonului.
Butonul „Adaugă în coș” are exact aceleași caracteristici ca un buton obișnuit. Dacă tot nu știți cum să-l editați, citiți un articol despre elementul buton în WebWave.
Pentru a adăuga acest buton pe un site web, selectați pictograma sa în bara de instrumente din partea stângă a constructorului.
1. Culoarea de fundal - schimbați culoarea contorului de produse.
2. Poziție - modifică poziția contorului de produse.
Butonul Adaugă în coșul de cumpărături are exact aceleași caracteristici ca un buton obișnuit. Dacă încă nu știți cum să-l editați, citiți un articol despre elementul buton în WebWave.
Nu ai reușit să găsești soluția?
Companie.
Materiale.
Prețuri.
Programul WebWave.
Urmărește-ne pe:
Creează Site-uri Web si Magazine Online cu ajutorul platformei WebWave ! Alege unul dintre șabloanele deja optimizate pentru dispozitivele mobile și modifică-l după propriile necesități sau începe cu o pagina curată.
Scrie-ne pe chat
De luni până vineri, de la 9:00 până la 17:00
Acest site a fost creat în cu ajutorul platformei WebWave