Nu ai reușit sa găsești răspunsul dorit ?
Scrie-ne pe sesiunea de Chat sau trimite-ne un email către contact@webwave.ro
Dacă ai nevoie de anumite funcții noi, scrie-ne pe grupul comunității WebWave.
Pixelul Facebook este o bucată de cod JavaScript pentru site-ul dvs., care vă permite să măsurați, să optimizați și să creați grupuri de audiențe pentru campaniile dvs. publicitare. Ca Pixel să funcționeze corect, trebuie să-l conectați la site-ul dvs., din fericire, în WebWave - un generator de pagini web fără codare - această activitate este banală.
Toate informațiile despre Pixel și evenimente sunt disponibile aici.
Accesați Facebook Pixel
Faceți clic pe butonul „Conectați datele”.
Apoi faceți clic pe „Web”, apoi pe „Conectați”.
Setați numele pixelului dvs., apoi trebuie să faceți clic pe „Creați pixelul”.
Apoi introduceți adresa URL a site-ului dvs.
De asemenea, puteți integra Facebook Pixel folosind Google Tag Manager
Faceți clic pe butonul „Următorul”.
Selectați „Numai Meta Pixel”, apoi faceți clic pe butonul „Următorul”.
Apoi accesați „Surse de date” → faceți clic pe numele pixelului → „Prezentare generală” → „Continuați configurarea pixelilor”.
Selectați prima opțiune.
Copiați codul Pixel, apoi lipiți-l pe site-ul web în secțiunea <head> .
Puteți selecta această opțiune (Optim).
Adăugați codul dvs. de eveniment.
Instrumentul de configurare a evenimentelor ar trebui să fie vizibil pe site-ul web deschis în noua filă. În acest moment, pixelul este conectat și puteți configura evenimentele.
Nu ai reușit să găsești soluția?
Companie.
Materiale.
Prețuri.
Programul WebWave.
Urmărește-ne pe:
Creează Site-uri Web si Magazine Online cu ajutorul platformei WebWave ! Alege unul dintre șabloanele deja optimizate pentru dispozitivele mobile și modifică-l după propriile necesități sau începe cu o pagina curată.
Scrie-ne pe chat
De luni până vineri, de la 9:00 până la 17:00
Acest site a fost creat în cu ajutorul platformei WebWave