Creează Site-uri Web si Magazine Online cu ajutorul platformei WebWave ! Alege unul dintre șabloanele deja optimizate pentru dispozitivele mobile și modifică-l după propriile necesități sau începe cu o pagina curată.

contact@webwave.ro


Scrie-ne pe chat
De luni până vineri, de la 9:00 până la 17:00

Acest site a fost creat în cu ajutorul platformei WebWave 

Urmărește-ne pe:

Programul WebWave.

Prețuri. 

Materiale. 

Companie.

Trimite-ne un Mesaj

Întreabă pe Facebook

Îți lipsesc funcții în WebWave?

Nu ai reușit să găsești soluția?

Pixel Facebook este un fragment de cod JavaScript pe site-ul tău care permite analiza, optimizarea și crearea grupelor țintă pentru reclamele de pe Facebook. Pentru ca Pixel să funcționeze corect, acesta trebuie conectat cu site-ul tău. Din fericire în programul pentru creare site WebWave acest lucru poate fi făcut foarte simplu.

 

Toate informațiile despre Facebook Pixel și evenimente le găsești aici.

  1. Conectarea cu ajutorul codului
  2. Conectarea cu ajutorul managerului de Tag-uri Google

 

Conectarea cu ajutorul codului

  1. Trecem pe site-ul facebook.com/ads/manager/pixel.
  2. Facem click pe butonul Începe.
    Facem click pe butonul ”Începe”
     
  3. Introducem datele Pixelului nostru și facem click pe butonul Continuă
  4. Alegem opțiunea Instalează cod manual.
    Alegem opțiunea ”Instalează cod manual”
     
  5. Copiem codul generat și îl lipim în secțiunea HEAD pe site-ul nostru și facem click pe Continuă.
    Pentru a afla cum editezi secțiunea HEAD vezi acest tutorial.
    Copiem codul HTML generat
  6. Alegem evenimentul pe care dorim să-l urmărim și copiem codul evenimentului.
    Alegem evenimentul și copiem codul HTML
     
  7. Creăm un element HTML pe site-ul nostru în locul corespunzător și amplasăm codul generat.

Reține să amplasezi codul pe subpagina indicată de Facebook.

 

Conectarea cu ajutorul managerului de etichete Google

  1. Dacă încă nu ai adaugă un manager de etichete Google la site-ul tău
     
  2. Treci pe adresa facebook.com/ads/manager/pixel.
     
  3. Selectăm butonul Începe
    Facem click pe butonul ”Începe”
     
  4. Introducem datele Pixelului nostru și facem click pe butonul Continuă
     
  5. Alegem fila Integrări cu parteneri
    Alegem fila ”Integrări cu parteneri”
     
  6. Alegem opțiunea Manager de etichete Google 
    Opțiunea ”Manager de etichete Google ”
     
  7. Continuă în conformitate cu instrucțiunea de către Facebook.

Facebook Pixel - marketing avansat pe Facebook

22 mai 2019

Înapoi

Nu ai reușit sa găsești răspunsul dorit ?

Scrie-ne pe sesiunea de Chat sau trimite-ne un email către contact@webwave.ro

Dacă ai nevoie de anumite Funcții completează acest Formular pentru a le putea analiza si implementa in viitor.

 

Panoul Webmastera

Înregistrare

Logare