Logare

Înregistrare

Panoul Webmastera

 

Nu ai reușit sa găsești răspunsul dorit ?

Scrie-ne pe sesiunea de Chat sau trimite-ne un email către contact@webwave.ro

Dacă ai nevoie de anumite funcții noi, scrie-ne pe grupul comunității WebWave.

Înapoi

22 mai 2019

Cum găsești cuvinte cheie

Utilizarea cuvintelor cheie adecvate este esențială pentru SEO (optimizare pentru motoarele de căutare).

Ușor de spus, nu?

Cum să alegi cuvintele potrivite care vor crește numărul de utilizatori pe site-ul tău?

În acest articol veți învăța cum să vă construiți site-ul și să îl poziționați cu succes în motoarele de căutare.

 

Pasul numărul unu - ce caută utilizatorii?

Pentru a viza cuvintele cheie potrivite pentru site-ul dvs., încercați să le asociați cu întrebările adresate frecvent cu privire la subiectul site-ului dvs.

Imaginați-vă pentru o secundă că sunteți clientul dvs. și încercați să răspundeți la următoarele întrebări - ce nevoi aveți? Ce ați introduce pe Google pentru a găsi lucrurile pe care le oferiți? 

Apoi notează pe o foaie de hârtie toate cuvintele și frazele care îți vin în minte. 

Pasul numărul doi - verificați concurența din zona dvs 

Acum este timpul să vizitați site-urile web ale unor afaceri similare (în special cele poziționate pe prima pagină a motoarelor de căutare).

Acordați atenție meta titlurilor, meta descrierilor și titlurilor aflate pe aceste site-uri web.

Ar putea fi util să folosiți un instrument Majestinseo.com sau Ubersuggest

De asemenea, puteți verifica expresiile pe care le folosesc concurenții. Adaugă la lista ta toate cuvintele cheie găsite la concurenți.

Pasul numărul trei - verificați popularitatea cuvintelor dvs. cheie și căutați altele similare

Pentru a găsi noi cuvinte cheie potrivite, puteți beneficia gratuit de Google Keyword Planner sau  de instrumentul Ubersuggest. În cazul Planificatorului de cuvinte cheie Google, conectați-vă la contul dvs. AdWords (sau creați unul). Selectați „Căutați cuvinte cheie potențiale”. Introduceți produsul/serviciul dvs. (ceea ce oferiți) și inserați adresa URL a site-ului dvs. web. În rezultate veți vedea grupuri de anunțuri și un număr mediu de vizualizări. Faceți clic pe un anumit grup pentru a vedea o listă de cuvinte cheie și popularitatea acestora. Adăugați noi cuvinte cheie în lista dvs. 

În cazul Ubersuggest, introduceți un cuvânt cheie pe care îl căutați.

Verifică popularitatea cuvintelor cheie

Ubersuggest vă va sugera o listă de cuvinte cheie care merită adăugată în conținutul site-ului dvs.

Al doilea tabel din imaginea de mai sus este așa-numitele cuvinte cheie LSI, care sunt indispensabile pentru extinderea conținutului site-ului dvs. 

Ubersuggest vă va afișa un număr estimat de căutări de cuvinte cheie.

Desigur: Merită să poziționați cele mai populare expresii, dar puteți observa că sunt destul de populare și va fi greu să ajungeți pe primul loc în rezultatele căutării.

De aceea ar trebui să te interesezi de expresii similare după subiect și care se suprapun cu subiectul site-ului tău.

Dificultate estimată în poziționarea unui site web pe acele expresii pe care le veți găsi pe Ubersuggest.

Nu ai reușit să găsești soluția?

Îți lipsesc funcții în WebWave?

Întreabă pe Facebook

Trimite-ne un Mesaj

Companie.

Materiale. 

Prețuri. 

Programul WebWave.

Urmărește-ne pe:

Creează Site-uri Web si Magazine Online cu ajutorul platformei WebWave ! Alege unul dintre șabloanele deja optimizate pentru dispozitivele mobile și modifică-l după propriile necesități sau începe cu o pagina curată.

contact@webwave.ro


Scrie-ne pe chat
De luni până vineri, de la 9:00 până la 17:00

Mobile menu

Acest site a fost creat în cu ajutorul platformei WebWave