Creează Site-uri Web si Magazine Online cu ajutorul platformei WebWave ! Alege unul dintre șabloanele deja optimizate pentru dispozitivele mobile și modifică-l după propriile necesități sau începe cu o pagina curată.

contact@webwave.ro


Scrie-ne pe chat
De luni până vineri, de la 9:00 până la 17:00

Acest site a fost creat în cu ajutorul platformei WebWave 

Urmărește-ne pe:

Programul WebWave.

Prețuri. 

Materiale. 

Companie.

Trimite-ne un Mesaj

Întreabă pe Facebook

Îți lipsesc funcții în WebWave?

Nu ai reușit să găsești soluția?

Alegerea cuvintelor cheie este baza SEO (eng. Search Engine Optimization - optimizarea pentru motoarele de căutare). Ușor de spus și greu de făcut. În ce mod trebuie să alegem cuvintele cheie pentru a atrage cât mai mulți utilizatori care folosesc motoarele de căutare? În acest tutorial vei afla cum poți crea un site care va fi optimizat bine pentru așa motoare de căutare ca Google.

 

Pasul 1 - ce caută clientul?

Atunci când alegem cuvinte cheie pentru site-ul nostru este important să ne concentrăm asupra întrebărilor pe care și le pune clientul atunci când accesează motoarele de căutare. Imaginează-ți că ești un client - de ce ai nevoie în realitate? Ce vei introduce în câmpul motorului de căutare pentru a rezolva problema ta?

Scrie pe foaie toate cuvintele și frazele care-ți trec prin minte.

Pasul 2 - verifică concurenții

În primul rând vezi companiile cu același tip de activitate (de exemplu poți verifica companiile de pe prima pagină a rezultatelor căutărilor de pe Google). În primul rând verifică cum arată meta titlul și meta descrierea site-urilor lor. La fel vezi cum arat titlurile și conținutul site-urilor. Merită să folosești tool-uri precum majesticseo.com

Adaugă în lista ta cuvintele noi găsite la concurenți.

 

Pasul 3 - verifică popularitatea cuvintelor proprii și găsește cuvinte asemănătoare

În acest scop poți folosi Planificatorul de cuvinte cheie Google. Loghează-te în contul tău AdWords (dacă încă nu ai unul, creează-ți). Alege opțiunea Meet new keyords, iar în câmpul cuvintelor cheie scrie cuvintele cheie din listă și fă click pe butonul SEE THE RESULTS.

În rezultat vei obține informații despre grupuri de reclamă, numărul de căutări pe lună. La un click pe grupul de cuvinte cheie vei găsi o listă de cuvinte și informația despre popularitatea acestora. Astfel vei verifica cuvintele adăugate la listă în primele două etape.

Verifică popularitatea cuvintelor cheie

Cum găsești cuvinte cheie

22 mai 2019

Înapoi

Nu ai reușit sa găsești răspunsul dorit ?

Scrie-ne pe sesiunea de Chat sau trimite-ne un email către contact@webwave.ro

Dacă ai nevoie de anumite Funcții completează acest Formular pentru a le putea analiza si implementa in viitor.

 

Panoul Webmastera

Înregistrare

Logare