Kup stronę 60% Taniej
BLACK MONTH
BLACK MONTH
Do końca 2 DNI : 2 GODZIN : 2 MINUT : 2 SEKUND
Nu ai reușit sa găsești răspunsul dorit ?
Scrie-ne pe sesiunea de Chat sau trimite-ne un email către contact@webwave.ro
Dacă ai nevoie de anumite funcții noi, scrie-ne pe grupul comunității WebWave.
1. Setările magazinului online
Pentru a accesa setările magazinului, treceți cu mouse-ul peste butonul „Magazin online” situată în bara de sus, apoi faceți clic pe „Setările magazinului online”.
Adăugați termenii și condițiile magazinului pentru a vă informa clienții despre reguli în timpul achiziției. Pentru a adăuga termenii/condițiile magazinului, activați opțiunea „Acceptarea termenilor și a condițiilor magazinului online”, apoi faceți clic pe butonul „Adaugă termenii și condițiile”.
Completați toate câmpurile conform preferințelor dvs.
Notă! În cazul unui set lung de termeni și condiții, este mai bine să scrieți „Accept termenii și condițiile” în câmpul de conținut și să utilizați un link către subpagină.
Avem posibilitatea de a conecta trei gateway-uri de plată la sistemul nostru - acestea ne permit să colectăm plăți prin metode de plată diferite - fiecare gateway de plată are metode de plată diferite.
Pentru a începe colectarea plăților pentru produse prin gateway-uri, apăsați pe „Adăugați metodă de plată”. Selectați o metodă de plată din lista derulantă:
Puteți integra gateway-uri de plată Stripe, Paypal și NETOPIA.
La configurarea unei metode de plată, putem seta:
1. O imagine care va fi afișată lângă metoda de plată.
Imaginea trebuie încărcată ca un pătrat.
2. Numele metodei de plată.
3. Mesajul pe care clientul îl va primi după plasarea comenzii.*
*Mesajul post-comandă pentru metoda de plată poate fi completat atunci când selectați transfer bancar tradițional sau ridicare personală.
Alegerea unei opțiuni de livrare este un avantaj excelent. Unii preferă un curier, alții un serviciu de coletărie, iar alții ridică comanda personal din magazin. Coșul de cumpărături WebWave vă permite să setați orice formă de livrare. În setările magazinului, accesați fila „Expediere”, apoi faceți clic pe butonul „Adaugă”.
Completați toate câmpurile conform preferințelor dvs.
1. O imagine care va fi afișată lângă metoda de livrare dată.
Imaginea trebuie încărcată ca un pătrat.
2. Numele metodei de livrare specifice.
3. Costul de livrare.
4. Cota TVA pentru livrare.
5. Disponibilitatea metodelor de plată - dacă doriți ca această metodă de livrare să permită doar plăți online, plata ramburs sau toate metodele de plată.
6. O descriere a metodei de livrare vizibilă atunci când este selectată, de exemplu: „Alegând această metodă de livrare, veți primi comanda în termen de 2-5 zile.”
7. Verificarea greutății produsului.
Notă! Când activați verificarea greutății produsului, toate produsele care pot fi expediate folosind această metodă trebuie să aibă greutatea specificată.
8. Opțiune de livrare în anumite țări.
Adaugă un cod de reducere pentru a-ți încuraja clienții să cumpere. Pentru a adăuga un cod de reducere accesează „Reduceri” apoi „Adaugă codul de reducere”.
Completați toate câmpurile conform preferințelor dvs.
1. Cod – introduceți numele codului de reducere pe care îl vor folosi clienții.
2. Reducere în % – introduceți valoarea procentuală a reducerii dvs.
3. Număr maxim de utilizări – opțional, setați numărul maxim de utilizări ale codului; valoarea implicită este „Nelimitat”.
4. Data expirării – setați data expirării codului dvs.
5. Interval de reducere – alegeți dacă reducerea trebuie să se aplice tuturor produselor, categoriilor specifice de produse sau produselor individuale.
Când un cod de reducere este activ, la finalizarea comenzii va apărea un câmp pentru introducerea acestuia. Dacă nu este activ niciun cod, acest câmp nu va fi vizibil.
Încurajați-vă clienții să facă achiziții mai mari pe site-ul dvs. web.
1. Activați livrarea gratuită.
2. Introduceți prețul de la care devine disponibilă livrarea gratuită a produsului.
După ce setați suma care se califică pentru livrare gratuită, procesul de finalizare a comenzii va afișa un mesaj care arată cât a mai rămas pentru a atinge suma respectivă.
Personalizarea aspectului.
1. Logo-ul afișat în colțul din stânga sus la finalului comenzii.
2. Culoarea antetului e-mailului trimis după cumpărare.
3. Culoarea de fundal a antetului din e-mailul trimis după cumpărare.
4. Culoarea de accent la finalizarea comenzii.
Pentru a adăuga un câmp suplimentar în formular, faceți clic pe butonul „Adăugați câmp”. Acest lucru permite clientului să furnizeze informații suplimentare pentru comandă.
Tipul câmpului – această setare vă permite să alegeți dimensiunea câmpului afișat pentru introducerea informațiilor. Puteți alege între două tipuri: Casetă text – o singură linie și Casetă text – mai multe linii.
Etichetă – numele câmpului afișat ca titlu al casetei text.
Obligatoriu – determină dacă acest câmp trebuie completat sau nu.
Puteți schimba cu ușurință etichetele pentru orice versiune lingvistică a coșului de cumpărături (și pentru versiunea EN). Pentru a adăuga propriile etichete, accesați fila „Personalizare”, apoi faceți clic pe „Editare”.
Următorul pas va fi editarea etichetelor individuale:
1. Căutați eticheta pe care doriți să o modificați.
2. Selectați eticheta pe care doriți să o modificați.
3. Text original - textul selectat pentru modificare.
4. Traducere - traducerea textului selectat.
Pentru a salva etichetele, faceți clic pe „Salvare”.
1. Informații vizibile atunci când clientul confirmă comanda – În acest pas, puteți adăuga un mesaj suplimentar care apare atunci când clientul își confirmă comanda.
2. Informații vizibile după o comandă reușită – În acest pas, puteți mulțumi clientului pentru plasarea unei comenzi în magazinul dvs.
3. Redirecționare după o achiziție reușită.
Redirecționați clientul către orice subpagină de pe site-ul dvs. web după o achiziție reușită. De asemenea, puteți alege să îl redirecționați către o versiune lingvistică diferită a site-ului. Nu este posibil să afișați un mesaj după o comandă reușită împreună cu o redirecționare în același timp.
4. Activează/dezactivează noua opțiune de finalizare a comenzii
De aici, poți activa sau dezactiva noul design al coșului de cumpărături.
După adăugarea unui produs în coș, miniatura acestuia apare în previzualizare. O puteți seta în timpul creării produsului sau accesând Magazin → Listă de produse → Acțiune → Editare detalii produs.
Nu ai reușit să găsești soluția?
Companie.
Materiale.
Prețuri.
Programul WebWave.
Urmărește-ne pe:
Creează Site-uri Web si Magazine Online cu ajutorul platformei WebWave ! Alege unul dintre șabloanele deja optimizate pentru dispozitivele mobile și modifică-l după propriile necesități sau începe cu o pagina curată.
Scrie-ne pe chat
De luni până vineri, de la 9:00 până la 17:00
Acest site a fost creat în cu ajutorul platformei WebWave